Legújabb kutatásunk feltárja a mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségeit és hatásait a reklámpiacon.
A kutatás során szakértői interjúk és nemzetközi kitekintés segítségével kerestük a választ arra, hogyan alakítják át az MI-eszközök a kreatív tartalomgyártást, a célzott közönségelérést, valamint a reklámügynökségek működését és szervezeti struktúráját. Külön figyelmet kapott az is, hogy a hazai piaci szereplők milyen mértékben alkalmazzák már ezeket a megoldásokat, és milyen terveik vannak a jövőre nézve.
A kutatás eredményeiről bővebben ITT olvashat.
A kutatás eredményeként létrejött interjúkötet elérhető a HTE Titkárságon.
------------------------------------------------
------------------------------------------------
------------------------------------------------
Legközelebbi események
Az MI technikai, etikai és jogelméleti kérdései, robotok jogai-RTSZO 2025.11.18. 15:00 - 2025.11.18. 16:30
Az adatközpontok szerepe a globális felmelegedésben - Rádiótávközlési szo. 2025.11.25. 15:00 - 2025.11.25. 17:00
ogyan reagálna a szervezeted egy váratlan kibertámadásra? - EIVOK-68 2025.11.25. 15:00 - 2025.11.25. 17:00
HTE Szenátus ÜLÉS 2025.11.27. 15:00 - 2025.11.27. 18:00
HTE TOP 50 Nők a Mesterséges Intelligencia területén workshop 2025.12.08. 15:00 - 2025.12.08. 18:00
A Neumann János Számítógéptudományi Társaság TérTáv szo és az EIVOK szakmai 2025.12.10. 18:30 - 2025.12.10. 22:00

































